User avatar
European Union Asateo
Dragoon
Posts: 426
ESO: Asateo
Location: Belgium

28 Sep 2017, 13:58

If lt up means 1st/2nd lt included, I'm available.
To see a world in a grain of saind, A heaven in a wild flower
Hold infinity in the palm of you hand, And eternity in an hour
- William Blake, Auguries of Innocence
User avatar
Netherlands dietschlander
Lancer
Posts: 505
Location: Dietschland

28 Sep 2017, 16:08

Cool, would be cool for tonight to watch :)

Request: get some wine into queen so she'll having difficulty to control her laughters
Theres going to be a dam, the great dam and we'll let the beavers pay for it - Edeholland 2016
It wouldn't be practical to haul my groceries a few kilometres just because I'm a die-hard tree-hugger - Dolan 2016
User avatar
Germany queenofdestiny
Lancer
Posts: 722
ESO: QueenOfdestiny

28 Sep 2017, 16:28

dietschlander wrote:Cool, would be cool for tonight to watch :)

Request: get some wine into queen so she'll having difficulty to control her laughters

:hehe:
Image
User avatar
Netherlands dietschlander
Lancer
Posts: 505
Location: Dietschland

28 Sep 2017, 17:49

nevermind, aiz is on

stream some 1v1's?
Theres going to be a dam, the great dam and we'll let the beavers pay for it - Edeholland 2016
It wouldn't be practical to haul my groceries a few kilometres just because I'm a die-hard tree-hugger - Dolan 2016
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

28 Sep 2017, 21:24

Sorry in fact we won't be able to cast today
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
Germany queenofdestiny
Lancer
Posts: 722
ESO: QueenOfdestiny

29 Sep 2017, 12:41

Hello everyone over pr 24
You want to play some 1v1 and it's casted?
We will do it today from 18gmt untill X
Just type here or pm one of us
Image
No Flag jiraya35
Crossbow
Posts: 6

29 Sep 2017, 15:24

im ok
User avatar
Netherlands dietschlander
Lancer
Posts: 505
Location: Dietschland

30 Sep 2017, 10:10

you guys are my new ZuterJection - I like to put you on and do something else
Theres going to be a dam, the great dam and we'll let the beavers pay for it - Edeholland 2016
It wouldn't be practical to haul my groceries a few kilometres just because I'm a die-hard tree-hugger - Dolan 2016
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

09 Oct 2017, 13:56

Hey guys, we're most likely gonna do the same kind of cast this evening, so let us knowif you're interested! 1st lieut and up plz, starting at 18 gmt or so (flexible time no worries)
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
Netherlands dietschlander
Lancer
Posts: 505
Location: Dietschland

09 Oct 2017, 14:06

nice!
Theres going to be a dam, the great dam and we'll let the beavers pay for it - Edeholland 2016
It wouldn't be practical to haul my groceries a few kilometres just because I'm a die-hard tree-hugger - Dolan 2016
User avatar
Turkey HUMMAN
Dragoon
Posts: 249
ESO: HUMMAN

09 Oct 2017, 17:05

Great!
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

09 Oct 2017, 20:45

We're live right now btw, casting some
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
United States of America SirCallen
Jaeger
Donator 01
Posts: 3630
ESO: SirCallen
Location: Midwest

09 Oct 2017, 21:40

The great thing about Kaiser casting is you can play a game and he will equal parts compliment and point out the mistakes of players. This way I can watch the VOD and both feel fuzzy and learn how to improve my game. 10/10
"Men have a lot more character than women because they are more intellectual and become forged in their own unique way over the years."
-Gendarme
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

09 Oct 2017, 22:31

I thought I spent my time flaming the players when I cast, but thank you
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
Czech Republic EAGLEMUT
ESOC Dev Team
Donator 01
Posts: 1933
ESO: EAGLEMUT
Location: [WPact]

09 Oct 2017, 22:45

I'll have to check out the cast tomorrow to see what's my flame ratio :flowers:
Image
User avatar
Netherlands dietschlander
Lancer
Posts: 505
Location: Dietschland

10 Oct 2017, 15:07

I can't find yesterday's stream at yr channel?
@Kaiserklein
Theres going to be a dam, the great dam and we'll let the beavers pay for it - Edeholland 2016
It wouldn't be practical to haul my groceries a few kilometres just because I'm a die-hard tree-hugger - Dolan 2016
User avatar
Czech Republic EAGLEMUT
ESOC Dev Team
Donator 01
Posts: 1933
ESO: EAGLEMUT
Location: [WPact]

10 Oct 2017, 15:12

dietschlander wrote:I can't find yesterday's stream at yr channel?
@Kaiserklein

I can https://go.twitch.tv/videos/180927216
Image
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

10 Oct 2017, 15:17

Yeah it was on queen's channel
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

13 Oct 2017, 11:51

And today again, looking for players!
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
Turkey HUMMAN
Dragoon
Posts: 249
ESO: HUMMAN

13 Oct 2017, 17:25

Where is the stream?
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

13 Oct 2017, 18:00

Well as you can see no one volunteered, we only have 1 person as a backup :/
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
Czech Republic EAGLEMUT
ESOC Dev Team
Donator 01
Posts: 1933
ESO: EAGLEMUT
Location: [WPact]

13 Oct 2017, 18:26

Well, I can play, but I'm no captain.
Image
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

13 Oct 2017, 20:15

Yeah it's fine, if we find an opponent for you
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

13 Oct 2017, 21:24

Apparently we have Macacoalbino vs Eaglemut soon!
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..
User avatar
France Kaiserklein
Jaeger
Posts: 4370
Location: Paris

03 Nov 2017, 18:06

Tomorrow evening we will probably cast some, anyone interested in playing?
kickass_OP wrote:lbs vs cavs no is good

kickass_OP wrote:kaiser won cuz german is lammer hard

look wrote:I have something in particular against Kaisar (GERMANY NOOB mercenary LAMME FOREVER) And the other people (noobs) like suck kaiser ... just this ..

Forum Info

Return to “General”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests