User avatar
Poland pecelot
Retired Contributor
Donator 03
Posts: 10001
ESO: Pezet
Location: Poland

27 Aug 2019, 08:48

lamme 4eva
Ars longa, vita brevis :unsure:
User avatar
United States of America IGNDontay
Dragoon
Posts: 212
ESO: Dontay

13 Jan 2020, 07:08

this was gibson feel free to witness me winning vs him not only after a few month hiatus but while barely trying. he is the only one who tries to record games w me bc he hopes to get a win recorded while sweating or something while i think i’m playing vs a 2nd lieut which to his credit he is at least a strong 2nd lieut and he thinks he’s sneaky but he’s a moron and he has tells and a lot of his smurf’s are named similar lol literally such a dumb human. he had this recording too unless he deleted or it got overwritten it wld be cool to see the losers end. gg make sure to bump this so everyone can see him get walked on
You can’t read me I don’t play by the book.
User avatar
Bolivia tedere12
Jaeger
Posts: 3426
ESO: Tedere12
Location: Greece

13 Jan 2020, 07:25

IGNDontay wrote:this was gibson feel free to witness me winning vs him not only after a few month hiatus but while barely trying. he had the recording too unless he deleted or it got overwritten gg

the things you could achieve if you ever tried...
Image
Image
User avatar
Germany aligator92
Lancer
Posts: 829
ESO: aligator92

13 Jan 2020, 07:55

Qosashvili93 wrote:
IGNDontay wrote:
Qosashvili93 wrote:Why captains play on shit re patch cant understand


probably bc its the game we bought and EP is dead 9/10 times


Nah, u find game as usually quickly on ep, just need ep players in friend list

And ep is just much better than shit re patch


If you were unpausing games while your opponent is taking a whizz you would also have trouble finding games on EP
User avatar
United States of America IGNDontay
Dragoon
Posts: 212
ESO: Dontay

13 Jan 2020, 09:08

aligator92 wrote:
Qosashvili93 wrote:
Show hidden quotes


Nah, u find game as usually quickly on ep, just need ep players in friend list

And ep is just much better than shit re patch


If you were unpausing games while your opponent is taking a whizz you would also have trouble finding games on EP


how is it satisfying to win after doing that? ppl r so lame
You can’t read me I don’t play by the book.
France chronique
Dragoon
Posts: 377
ESO: poissondu44
Location: France

13 Jan 2020, 10:23

IGNDontay wrote:
how is it satisfying to win after doing that? ppl r so lame


When you opponent take 7-8 min and give no info for exemple.
User avatar
Tuvalu gibson
Gendarme
Posts: 9264
Location: USA

13 Jan 2020, 12:28

Ah so this was the time that “you beat me”. Anyone can look at this powersources Elo(always same gp and German) and know it’s not me haha, but nice try
User avatar
Armenia Sargsyan
Jaeger
Donator 01
Posts: 2449
ESO: Sargsyan
Location: Armenia
GameRanger ID: 2106182

13 Jan 2020, 12:44

its kaiserklein or greatschyte11 then gp and germans
#trainableSpahi
Image
User avatar
United States of America IGNDontay
Dragoon
Posts: 212
ESO: Dontay

13 Jan 2020, 23:48

nah it’s definitely one of his smurf’s
You can’t read me I don’t play by the book.
User avatar
United States of America bittersalt123
Dragoon
Posts: 302

13 Jan 2020, 23:51

IGNDontay wrote:nah it’s definitely one of his smurf’s

I don't understand why it's a big deal even if you did beat one of their smurfs? You saying that they're so much better that if you beat them it's humiliating for them?
User avatar
Netherlands Mr_Bramboy
Supreme God Emperor of Tournaments
Donator 01
Posts: 5777
ESO: mr_bramboy
Location: Amsterdam

14 Jan 2020, 00:13

gg
User avatar
United States of America IGNDontay
Dragoon
Posts: 212
ESO: Dontay

14 Jan 2020, 00:44

nice bait this noob wants addressed so bad lol
You can’t read me I don’t play by the book.

Forum Info

Return to “Recorded Games”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests